Monday, November 1, 2010

jelescy

assalammualaikum sahabat
saya rasa dah agak lama saya tidak menghapdetkan status saya didalam blog ini..
saya terpggil dek kerana dek ank dara saya yang agak masam or kureng happy sejak 2 menjak ini!!!..citer nye begini, saya mghatar ecah pada rumah kakak ni...biarkan ak knal kn dia sbgai kak "Y"..setelah 2 bulan yg pertama dtg teman baru yg mana duduk di rumah yg sama..satu skolah dgan ecah lain tahun je membezakannya..dah 2 - 3 kali juga ak mendgar keluhan ank dara ku di mana tidak mahu stay di rumah kak "Y"..bila tnya knapa dia x mahu menceritakn hal sebenr..smpi la smlm menagis je harapnya utk meminta belas kasihan si ayah..Ayah mgambil tndakan utk mndagar keluhan hati anak daranya itu..slpas itu ayah mula berceritakan hal sbnarnya kpada ak..kesian rupanya ecah dipulaukan oleh dua orang kwanya & cemburu dgan tndakan sahabat baiknya yg mula tidak mahu kawan,,toys pon x mahu diberi pnjam..cerita si ank dara....kesian..dah lama agaknya dia memendam rasa..tindakan ak, dari dia trus dibelenggu eloklah kiranya ak mgambil inisiatif utk menghntar semula ke taska..nk amik maid mgkin tggu 2012, ak branak dulu baru apply for new maid..itu pon atas kelulusan ayah ecah :)Di Taska,biar ramai kawan, dan di situ pon x de nk pulaukn dia..main sama-sama, mgaji sama-sama..sekian..mama sayang ecah sgat..

No comments:

Post a Comment