Monday, August 23, 2010

Bila Ramadhan


hi semua..

blom terlambat kalo saya mgucapakn Salam Ramadhan biar pon dah 13 hari kita berpuasa menahan lapar dahaga, berbuat kepada kebaikan, amal jariah meningkatkan amal kita pada bulan yang mulia ini..dan juga bulan inilah saya merebut peluang berniaga biskut raya..seperti mana yang kita tahu berniaga inilah antara pekerjaan yang 9 / 10 terbaik mengikut ajaran Islam..kalo diikutkan tahun ini saya igin berehat seketika utk tidak meneruskan niat baik ini..tapi kalo dah Allah tetapkan rezeki kita, boss plak mmg nak kan biskut nih jadi saya pon terus ke Muar utk mengambil di sana...kalo x MIL yang perkenalkan kepada org ini, xde la saya ingin melebarkan sayap utk berniaga, lebih baik saya beli dari tangan orang lain..tapi bila tgok syok dapat ganjarannya berlipat ganda..Alhamdulillah saya proceed jugak..keuntungan saya x makan seorang sebaliknya saya membelanja families saya berbuka di Seri Pacific Hotel this weekend..asalkan dorang happy udah ler!!!

No comments:

Post a Comment