Wednesday, June 23, 2010

Sumber Ilhamku

Aisyah juga aku labelkan dia sbagai sumber ilhamku..ak bersyukur kerana allah menganugerahkan aku anak secomel dia..erm...aku decided untuk skolahkan dia ketika umur 4 tahun..padaku asal aku mmpu nk byar monthly fees yg agak mahal..aku sggup..anything ak sggup asalkan kalo dia nk blaja..hari tu nk share sikit psal mid year exam yang mana mmg ak bangga..mula-mula nk amik result dlm kete ak tnya "Ecah, masa exam tu susah ke snag"slamba dia jwab "susah ma, byak jugak ecah skip" adoi ak kaget nih!!!dah la nk hadap cikgu dia pagi2, sbb ecah punya session with parent kul 8.00 pg sbb nama aisyah start from A..wah..that time Friday is Public Holiday so ak x dpat la nk bgun lmbat..bagi aku ecah's result more important..aku pun bgun siapkan ecah n Haziq, + ayah ke skolah Ecah..agak gmentar jgak la jmpa Teacher Eliza yg sdag mnggu aku..dia syom..and said..this is Sofea's result and she's great, bright,fast learner,,ak nagis kat situ wal hal baru mid year exam...blom final year pon...ecah pekse no 2/24 it's great..kalo ikutkan, aku x harp sgat pada school..balik keje aku akan jadi part time teacher kat aisyah..byak duit ak spent for buku-buku..sesambil mgajar bleh jgak declared kat IRB for tax..ha tahun lpas ak kena byar smpi RM291.00 tahun dpan aku akn pstikan ak akan byar sikit..huhu..

P/S - Ecah sayang..mama x kisah berabis duit kat Ecah..asalkan ecah lagi pandi dari mama..itu impian setiap mama di dunia ini..ecah seolah-olah tahu apa maksudku..terkadang tu nakalnya melebih-lebih aku lagi jadi gram..skjap je pas tu dah ok...

No comments:

Post a Comment